Explore-Share logo and link to home

Backcountry Skiing in El Chaltén: Top Outdoor Adventures Awaiting You

5.00

(12 reviews)

Explore-share.com helps you book your next Backcountry Skiing trip in El Chaltén.

Compare and book a certified guide for your trip on Explore-Share.com: 1500+ guides, 70+ countries and more than 8000 different programs to choose from. Take a pick from our selection of Backcountry Skiing trips in El Chaltén. The mountains are calling!

Top backcountry skiing trips | El Chaltén

Contact usContact us

Need Assistance?

Our knowledgeable team is here to assist you at any moment throughout your adventure.

Trustpilot reviews
TrustScore 4.9 out of 5

(4.8)

We are rated Excellent on Trustpilot

What people are saying about Backcountry Skiing | El Chaltén

5.00

Merlin is a very experienced mountaineering guide. It was a great trip. We can recommend him very highly.

Matthew

5.00

Trip of a lifetime! Merlin is great the setting is spectacular and we were blessed with perfect snow and bluebird skies. Couldn't ask for more.

Emma

5.00

Escribió una opinión el 14 de noviembre de 2016 mediante dispositivo móvil Esquí Cerro Vispignani Nuestro grupo tuvo una experiencia increíble de esquí Cerro Vispignani con Merlin. Merlin hizo un gran llamado para nuestro objetivo de tener Vispignani lugar de esquí. Él tiene una riqueza de conocimiento local que ofrece la mejor experiencia y por seguridad. También Merlin es una guía muy agradable y un montón de diversión con en las montañas. Recomiendo pagar él una visita en el montañismo Patagonia. Espero tener más aventuras en el futuro guiada con luego

Katherine

5.00

Genial !! Merlin es un súper profesional, lo pasamos muy bien esquiando . Pudimos disfrutar hasta del Fitzroy bajo el Sol.

Emily

5.00

Nos lo pasamos de maravilla esquí Cerro Vespignani con Merlin! Él hizo un gran llamado a ir a Cerro Vespignani con el clima de incertidumbre que tuvimos. Mientras los vientos eran altas durante el comienzo del día se asentaron y nos permitió a la cumbre de la montaña y esquí todo el. A pesar de las fechas finales de temporada (noviembre 12) Merlin fue mentalizados para llevarnos a esquiar. Sus conocimientos de la zona realmente pagado y convertido este día a una experiencia inolvidable! Recomiendo encarecidamente visitar el montañismo Patagonia y tener Merlin como su guía lo que sea aventuras favorito su mente!

Contact usContact us

Need Assistance?

Our knowledgeable team is here to assist you at any moment throughout your adventure.

Join our newsletter!

Stay up-to-date on the best adventures.